Archiwizacja

Aplikacja online do przechowywania danych sprawozdań finansowych

Archiwizacja danych finansowych i sprawozdań finansowych to bardzo częsty problem w przedsiębiorstwach. Wszystko jest OK do kiedy osoby sporządzające te informacje pracują w firmie i mają dostęp do swoich danych , które stanowił podstawę do sporządzenia sprawozdań. Niestety pracownicy w dziale księgowości mają różne systemy przechowywania informacji stanowiących podstawę sprawozdań finansowych oraz samych danych podstawowych jak rachunek wyników, bilans czy cash flow. Niejednokrotnie zdarza się, że przed odejściem pracownicy kasują wszystkie informacje. I często po ich odejściu, po czasie, bardzo często trudno jest znaleźć odpowiednie dane. Często to co jest w obrotówce nie do końca odpowiada temu co znajduje się w sprawozdaniu. I nikt nie umie wyjaśnić czemu tak jest.

Nasz system umożliwia po odpowiednim skonfigurowaniu narzędzia importu, wczytywać automatycznie dane finansowe do sprawozdania i archiwizować nawet co miesiąc dane finansowe. Do tego mamy możliwość wgrania innych informacji w postaci plików PDF, excel lub dowolnych danych, które stanowią podstawę do sporządzenia sprawozdania. Następnie po zamknięciu okresu nie ma możliwości usunięcia żadnego pliku bez zgody administratora. Dane te będą dostępne nawet po wielu latach i będziemy mogli prześledzić nasze dane. Dodatkowo po wykupieniu usługi analizy finansowej, mamy możliwość dowolnej analizy 6 wybranych okresów, zarówno w analizie pionowej jaki i poziomej i przy wykorzystaniu szeregu wskaźników finansowych, które możemy dowolnie modyfikować, dodawać i usuwać.

Główne korzyści z wykorzystania aplikacji to:

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

Wszystkie dane finansowe są odpowiednio zabezpieczone w systemie, a dostęp do nich mają tylko osoby uprawnione, które zostały zarejestrowane w aplikacji.

OSZCZĘDNOŚĆ CZASU

Proces przygotowania sprawozdania skonsolidowanego jest znacznie krótszy, bowiem wiele etapów jego opracowania jest zautomatyzowanych. Dane są dostępne szybko i w przystępnej formie.

WYŻSZA JAKOŚĆ DANYCH

System wyłapuje błędy, o których użytkownik jest informowany jeszcze przed przygotowaniem ostatecznego sprawozdania. Układ sprawozdania i wskaźniki odpowiada wzorcowym standardom.

BIEŻĄCA KONTROLA

Aplikacja pozwala na bieżąco śledzić dane wprowadzane przez spółki powiązane, bowiem cały proces odbywa się online.

SZYBKOŚĆ WDROŻENIA

Bez konieczności instalowania programów do obsługi oraz dzięki prostej rejestracji i wsparciu użytkownika, każda grupa w ciągu kilku minut od zakupu i rejestracji w aplikacji może rozpocząć proces konsolidacji.

INTUICYJNA OBSŁUGA

Obsługa aplikacji jest przygotowana w taki sposób, aby każdy użytkownik, bez względu na stopień zaawansowania w obsłudze komputera mógł z łatwością wprowadzić dane.

MULTIPLATFORMOWOŚĆ

Dostęp z dowolnego urządzenia posiadającego dostęp do Internetu i przeglądarki internetowej

PROFESJONALNE WSPARCIE

Bezpieczeństwo dla zarządu i udziałowców, współpraca z najlepszymi specjalistami w dziedzinie finansów

Blog – bądź na bieżąco

Zadowoleni klienci

Masz pytania? Skontaktuj się z nami.

Kontakt

al. Kościuszki 23/25
90-418 Łódź.
NIP: 608-010-75-35 | REGON: 302482672
biuro@e-konsolidacja.pl

Na skróty

Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki